------------------------------PORADNIK NA SETA DO DRAG'U------------------------------
-Wysokość zawieszenie-
--- przód wyżej niż tył
Wysokość zawieszenia ma wpływ na osiągi (potestujcie z wysokim i niskim zawieszeniem) chodź czasami bardzo podobnie sie zachowują...
----Ciśnienie w oponach zależne od tego co chcesz osiągnąć
<<Tył>>
(mało ciśnienia -lepsze przyśpieszenie ale gorzej z resztą (większy opór toczenia)
(duże ciśnienie -słaby start ale za to reszta o wiele lepsza niż ustawienie z niskim ciśnieniem)+ustawić oponę żeby równolegle bieżnik opony przylegał do asfaltu bo jak wiadomo im większą powierzchnią opona przylega do asfaltu tym większa przyczepność....
<<przód>>
-najlepiej full ciśnienie ( ustawić negatyw kół tak żeby dawał najmniejszy opór toczenia) + odpowiednie opony które sie nie nadają na drogi asfaltowe
---Skrzynia biegów----
-START-- najlepiej ustawić tak żeby jak najmniej tracić przyczepność ale tak zeby auta nie "muliło" na starcie . dużo zależy od zawieszenia.
-RESZTA czyli 2-3-4-5 ---- ustawić tak żeby przy odpowiednich obrotach (informacje macie w "informacjach w garażu [boxie] " i wiedzieć na którym biegu w danym zakresie obrotów silnik generuje największą mocą i dostosować do tego zakresu biegi
---paliwa oczywiście jak najmniej (5%) o pasażerach chyba nie muszę mówić ...
---ze zbieżnością pokombinujcie sami bo różnie bywa...
---co do skrzyni i sprzęgła chyba logiczne ze najlepiej wszystko na manual, zawsze sie urwie parę setnych a to już robi duużą różnice
Myślę ze wam wystarczająco podpowiedziałem a więc MIŁEGO KOMBINOWANIA
Teraz wszystko będzie sie kręcić w wokół jednego.. GODZIN TESTOWANIA
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach